Lieuwes

algemene vragen over genealogisch onderzoek bij Tresoar
Plaats reactie
Murk Lieuwes
Berichten: 7
Lid geworden op: woensdag 26 apr 2006 3:44 pm
Locatie: Akkrum

Lieuwes

Bericht door Murk Lieuwes »

Ik ben op zoek naar gegevens (oa geboortedatum en ouders e.a.) van Lieuwe Murks, geboren te Oldeboorn.
Gehuwd voor de kerk op 25-05-1760 te Oldeboorn (hervormd) met
Klaaske Johannes, geboren te Haskerdijken.Zij hadden een zoon: Murk Lieuwes Lieuwes, boer, geboren ±1762 te Haskerdijken, overleden op 01-12-1830 te Haskerdijken.
Verder is alle info m.b.t. de familie Lieuwes voor 1811 welkom!! :D
Gast

Re: Lieuwes

Bericht door Gast »

Murk Lieuwes schreef: Verder is alle info m.b.t. de familie Lieuwes voor 1811 welkom!! :D
Zijn deze gegevens bekend?

Trijntje Teerdzes HOLTROP (VI.101), geboren 1761 te Haskerdijken, overleden 14-09-1813 te Haskerdijken. Gehuwd voor 1787 met Murk Lieuwes LIEUWES (VI.100), geboren 1762 te Oldeboorn, boer, overleden 01-12-1830 te Haskerdijken, zoon van Lieuwe Murks en Klaaske Johannes.

vr.gr. Attie
Tette Hofstra
Berichten: 5
Lid geworden op: donderdag 27 apr 2006 5:31 pm

Re: Lieuwes

Bericht door Tette Hofstra »

[quote="Murk Lieuwes"]Ik ben op zoek naar gegevens (oa geboortedatum en ouders e.a.) van Lieuwe Murks, geboren te Oldeboorn.
Gehuwd voor de kerk op 25-05-1760 te Oldeboorn (hervormd) met
Klaaske Johannes, geboren te Haskerdijken.Zij hadden een zoon: Murk Lieuwes Lieuwes, boer, geboren ±1762 te Haskerdijken, overleden op 01-12-1830 te Haskerdijken.
Verder is alle info m.b.t. de familie Lieuwes voor 1811 welkom!! :D[/quote]

Hallo Murk,

ik heb o.a. de ouders van Lieuwe Murks in mijn bestand. Als je jouw e-mail adres doorgeeft, stuur ik je een stukje over de familie als aanhang op.

mvg

Tette Hofstra
Murk Lieuwes
Berichten: 7
Lid geworden op: woensdag 26 apr 2006 3:44 pm
Locatie: Akkrum

Lieuwes

Bericht door Murk Lieuwes »

Beste Attie,

Deze gegevens had ik al gevonden, heb verder mijn familiegegevens tot aan Murk lieuwes compleet. Het is alleen moeilijk om verder in de tijd terug te gaan. In ieder geval bedankt.
Plaats reactie