Steffen van der Pal uit Workum

algemene vragen over genealogisch onderzoek bij Tresoar
Lianda van der Pal
Berichten: 1
Lid geworden op: zaterdag 24 jun 2023 5:47 pm

Re: Steffen van der Pal uit Workum

Bericht door Lianda van der Pal »

Steffen van der Pal was mijn opa. Hij was getrouwd met Anna Blom. Ze zijn gescheiden daarom staat mijn oma niet op de steen. mijn Oma heeft heel wat jaartjes in Delft gewoond.. de namen van hun kinderen zijn Pe - Akke - Henk- Hans - Gerry- Inze - Agnes- Engelien en Jan Pieter.. mijn Oma heeft haar gezin verlaten. Ik heb begrepen dat mijn opa niet echt een geweldige echtgenoot en vader was..hoop problemen in het gezin. Dit gezin is compleet uit elkaar gevallen en ik heb nooit de gelegenheid gehad om ze echt te leren kennen.. zonde
erikvde
Berichten: 1
Lid geworden op: dinsdag 30 mei 2017 9:43 am

Re: Steffen van der Pal uit Workum

Bericht door erikvde »

Beste Liande,
Mijn moeder is een halfzus van Steffen van der Pal en leeft nog.
Ook mijn ome Leo, ook een halfbroer van Steffen is nog in leven en woont in Bakhuizen.
Ik heb Steffen zelf gekend en weet het een en ander over Anna Blom.
Ze is geboren 23-11-1916 in Makkum, dochter van Ynze Blom en Akke van der Sluis. Ze is gestorven 7-1-1997 te Delft.
Ze hield erg veel van dansen. althans in 1938 was ze lid van een Rooms Katholieke Dansschool. Daar is een foto van, waar ze op staat.
Van jouw weet ik dat je in Heerhugowaard bent geboren, vader Jan en moeder Hannie.
Neem gerust contact met me op als je meer wilt weten.
Groet,
Erik van den Elsen
Gebruikersavatar
Maikel Galama
Berichten: 3121
Lid geworden op: dinsdag 6 dec 2005 12:31 pm
Locatie: Workum

Re: Steffen van der Pal uit Workum

Bericht door Maikel Galama »

Dank jullie wel, Erik en Liande,

ik weet inmiddels voldoende. mijn vragen zijn naar volle tevredenheid beantwoord.
Het is geen familie van mij en daarom was ik slechts op zoek naar enkele basisgegevens.

Groetjes, Maikel
Cootjenvt
Berichten: 1
Lid geworden op: zaterdag 24 jun 2023 11:05 am

Re: Steffen van der Pal uit Workum

Bericht door Cootjenvt »

Beste Erik,

Dank je wel voor je reactie.
Die foto van oma daar zijn wij wel heel benieuwd naar. Zou je deze naar ons toe kunnen sturen? Mag via ook whatsapp
06-13785205
Groetjes van Lianda en Coby
Plaats reactie