ook voorstellen

algemene vragen over genealogisch onderzoek bij Tresoar
Plaats reactie
joke andriessen
Berichten: 942
Lid geworden op: dinsdag 20 jun 2006 10:49 pm
Locatie: groningen

ook voorstellen

Bericht door joke andriessen »

Hallo

Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben Joke Andriessen Ik ben een beginnend computer gebruiker en moet nog veel leren. Ook hoe een forum werkt.

Via internet ben ik op tresoar aan het zoeken naar de voorouders van mijn oma Hiltje van der Veen geb. 17-08-1891 dochter van Goffe van der Veen en Lutske Bos.(Achtkarspelen)

Ik liep vast bij Janke Lieuwes van der Meulen. Van haar kon ik nergens de overlijdens datum vinden.(zie mijn onderwerp janke lieuwes van der meulen) Zijn er ook mensen die b.v. de overlijdens acte zelf bekijken?
Het is natuurlijk heel vreemd dat iemand bij de geboorte van al haar kinderen van der meulen heet en bij haar overlijden opeens Stienstra.
Ik hoop nog veel te vinden en veel te leren.

Joke
Carla
Berichten: 37
Lid geworden op: zaterdag 24 jun 2006 4:59 pm
Locatie: Schagen

Bericht door Carla »

Hallo Joke,

Namens mij heel hartelijk welkom op deze site.
Daar waar we kunnen helpen we graag.
Helaas komen de namen die je noemt niet in mijn bestand voor, maar wie weet hebben anderen het wel voor je.

Groet Carla
Gebruikersavatar
Maikel Galama
Berichten: 3121
Lid geworden op: dinsdag 6 dec 2005 12:31 pm
Locatie: Workum

ook voorstellen

Bericht door Maikel Galama »

Hoi Joke,

ook ik heet je van harte welkom. Familierelaties zijn er zo op het eerste oog denk ik niet, maar wie weet gaat dat nog gebeuren. Soms kom je er na jaren achter dat je bepaalde voorouders gemeenschappelijk hebt.

In ieder geval hebben we de woonplaats Groningen gemeenschappelijk, de stad die regelmatig in het nieuws is vanwege zijn mooie binnenstad of vanwege zijn vriendelijkheid voor fietsers.

Groetjes, en veel succes met je speurtocht,

Maikel Galama.
joke andriessen
Berichten: 942
Lid geworden op: dinsdag 20 jun 2006 10:49 pm
Locatie: groningen

ook voorstellen

Bericht door joke andriessen »

Bedankt voor jullie welkom.

En wat Groningen betreft: dat hebben mijn friese overgrootouders goed gezien om daar heen te trekken. Mijn overgrootvader heeft geholpen aan het nog mooier te maken door als timmerman te werken aan de bouw van ons prachtige hoofdstation.

Joke
Plaats reactie