Gezocht foto's van het woonschepenhaven en woonwagenkamp te

Vragen en opmerkingen over foto's, in het bijzonder afbeeldingen in het Fries Fotoarchief en de Literaire foto's
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans_A
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 21 feb 2006 10:17 pm
Locatie: Assen

Gezocht foto's van het woonschepenhaven en woonwagenkamp te

Bericht door Hans_A » zaterdag 25 feb 2006 1:48 pm

Wie heeft er nog oude foto's liggen van het woonschepenhaven en woonwagenkamp uit Leeuwarden, rond de 2de wereld oorlog

van der zouw

fotto's

Bericht door van der zouw » maandag 27 feb 2006 7:56 am

hoi ik weet niet of het je help maar op de frieseland beeld bank vind je een heele boel en vraag op het woonwagen kamp in leeuwarden naar de oudste vrouw is geworden dat is maria koopal en haar dochters hebben wel fotto van vroege mischien kan je mij ook helpen ikzoek ook fotto van mijn moeder op het zaailand in de kar van haar vader hij is genomen van iemand van de krant maar ze weet niet welke krant wel van leeuwarden vodderkar met een klein meisje er tussen of mischien kan de kermis terein je helpen ook in leeuwarden huisemelaan

Gebruikersavatar
Hans_A
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 21 feb 2006 10:17 pm
Locatie: Assen

Graag contact via email

Bericht door Hans_A » maandag 27 feb 2006 9:51 am

Hallo v d Zouw kun je ook rechtstreeks contact met mij opnemen via e mail

van der zouw

hans

Bericht door van der zouw » dinsdag 28 feb 2006 10:25 am

sorrie mijn compiter is niet meer zo goed heeft weer een kuurtje hij laat af en toe wat letters weg maar vraag maar raak mischien kan ik je helpen mijn moeder is geertje van der zouw haar moeder was maria koopal en vader was jacob van der zouw mijn oppoe is 98 jaar geworden en had fotto;s van vroeger van de kermis en van schipersboot want daar heb ze ook in gewoond en van de huiserme laan daar heeft ze ook gewoond en het laatste op het woonwagen kamp in leeuwarden waar ze gestorven is maar mischien kan je de andere kinderen je meer helpen want die wonen daar nog het zijn zusters van mijn moeder mijn moeder woont daar zelf niet daarom ben ik op zoek naar fotto;s zelf en de stamboom van mijn oppoe en oppa

Gebruikersavatar
Hans_A
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 21 feb 2006 10:17 pm
Locatie: Assen

Foto

Bericht door Hans_A » dinsdag 28 feb 2006 11:44 pm

Hallo, verwijderd
Laatst gewijzigd door Hans_A op maandag 3 dec 2018 7:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hans_A
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 21 feb 2006 10:17 pm
Locatie: Assen

Oude foto, voddenkar

Bericht door Hans_A » zondag 5 mar 2006 4:02 pm

Kijk ook eens op deze link
http://hcl.pictura-dp.nl/content/view/18/39/lang,nl_NL/

en klik dan op kleine krantje.

Er is ooit een boek uithegeven OUD LEEUWARDEN in dit boek staat wel een foto afgebeeld van een vrouw bij voddenkar. Weet niet of dat de juiste is.

Vanderzouw92hotmail.com

Re: Oude foto, voddenkar

Bericht door Vanderzouw92hotmail.com » maandag 6 mar 2006 8:30 pm

Hans_A schreef:Kijk ook eens op deze link
http://hcl.pictura-dp.nl/content/view/18/39/lang,nl_NL/

en klik dan op kleine krantje.

Er is ooit een boek uithegeven OUD LEEUWARDEN in dit boek staat wel een foto afgebeeld van een vrouw bij voddenkar. Weet niet of dat de juiste is.
he hallo mischien kan je me het copieren die fotto als dat lukt Vanderzouw9@hotmail.com probeer het of stuur een kopie naar mijn moeder in almere diepzuigertsraat 3 1333he geertje vander zouw vast bedanktmarijke jillings :wink:

Vanderzouw9@hotmail.com

fotto

Bericht door Vanderzouw9@hotmail.com » maandag 20 mar 2006 2:04 pm

hallo heb je zus nog wat gevonden voor fotto van de fam koopal of vander zouw of iets ander wat hoor het graag

Plaats reactie