Fouten in de doopboeken?

specifieke vragen en opmerkingen over de databases "dopen voor 1811" en "begraven voor 1811"
Gesloten
Andre Blundell
Berichten: 13
Lid geworden op: donderdag 29 dec 2005 10:12 am

Fouten in de doopboeken?

Bericht door Andre Blundell » donderdag 29 dec 2005 10:25 am

..
Laatst gewijzigd door Andre Blundell op donderdag 29 dec 2005 12:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tjerk Tigchelaar
Berichten: 566
Lid geworden op: vrijdag 2 dec 2005 3:29 pm
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door Tjerk Tigchelaar » donderdag 29 dec 2005 12:52 pm

Beste André en andere lezers,

Graag jullie onverdeelde aandacht voor de tekst die is toegevoegd aan de zoekpagina voor de dopen. Ik citeer uit eigen werk:

"Mocht u bij het doorzoeken van de database inhoudelijke fouten tegenkomen dan kunt u dat via een speciaal e-mailadres infodopen@tresoar.nl aan ons melden"

Ik wil iedereen dan ook zeer vriendelijk maar wel uiterst dringend verzoeken om op deze manier om te gaan met fouten die jullie bij het sneupen in de database tegenkomen. Je maakt er het leven van de vrijwilligers die gaan opzoeken of dit inderdaad echte of vermeende fouten zijn een stuk eenvoudiger mee.
Daarbij het verzoek om in die mailtjes het complete record met "copiëren en plakken" toe te voegen.

Het forum is echt bedoeld om elkaar behulpzaam te zijn bij het gebruik van de dopen database, zoals ook is vermeld in de tekst op de zoekpagina. Denk daarbij aan het zoeken naar een verklaring van (soms zeer bizarre) afkortingen en dergelijke.

Vanwege de tijd van het jaar, de Kerstgedachte en zo :lol: , strijk ik voor André nog even de hand over het hart maar in het vervolg zal er in het forum niet meer door mij worden gereageerd op dit soort berichten en zal er door mij en de andere vrijwilligers ook niets mee worden gedaan. Soms moet ik streng zijn.

Groet,
Tjerk Tigchelaar

Gesloten